سوالات متداول

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
سواات متداول

سوالی دارید بپرسید

چنانچه سوالی دارید که در زیر بی پاسخ مانده است علاوه بر تماس با ما میتوانید فرم زیر را پر کنید و برای ما اراسال کنید تا سریعا به شما پاسخ دهیم . با تشکر

  • نت سیتی به چه معناست ؟

    نت مخفف اینترنت و سیتی هم در زبان انگلیسی به معنای شهر میباشد . پس نت سیتی یعنی شهر اینترنتی و از آنجایی که ما در کشورهای دیگر نیز فعالیت داریم پیشوند را با آی آر به معنای ایران شروع نموده ایم .

  • شما در چه کشورهایی خدمات ارائه میدهید ؟

    هدف نت سیتی ارایه خدمات در کل دنیا میباشد ولی در حال حاظر از سال 2016 تا به حال در کشور گرجستان - از سال 2018 در روسیه و اکراین و از سال 2020 در کشور عزیزمان ایران در حال خدمت رسانی میباشیم و با افتخار اعلام میکنیم محصول صد در صد ایرانی و تولید خومان می باشد .

  • دستگاه نت سیتی چه کاری را انجام میدهد ؟

    نت سیتی با ارائه یک دستگاه هوشمند به نام تی 200 در خارج از کشور و تی 201 در ایران مشغول به فعالیت میباشد . این دستگاه در آسانسور نصب میشود و از طرفی به سیستم کنترل اسانسور دسترسی دارد . برای هرکدام از ساکنین کارت هوشمند صادر میشود و با نزدیک کردن کارت به دستگاه و شناسائی شما کی برد آسانسور فعال و شما میتوانید طبقه مورد نظر خود را انتخاب نمائید .

  • کارت هوشمند را از کجا تهیه کنیم ؟

    هر کارتی که دارای تکنولوژی مایفر - ان اف سی - آر اف آی دی میباشد را میتوان به دستگاه نت سیتی و حساب کاربری خود متصل کنید . به عنوان مثال : کارتهای مترو و اتوبوس - بعضی از کارتهای بانکی در ایران - تگ های ان اف سی - کارتهای حضور غیاب و ... و همچنین نت سیتی دارای چیپ و یا کارهای اختصاصی خود میباشد که میتوانید نیز ازآنها استفاده کنید

  • کارتهای هوشمند شخصی خود را چطوری به دستگاه متصل کنیم ؟

    برای این کار نیازی نیست به شعب نت سیتی مراجعه کنید و میتوانید از کدهای دستوری تعبیه شده در دستگاه استفاده نمائید . دکمه #500* را شماره گیری نمائید . سپس دستگاه شماره موبایلی که با آن ثبت نام را انجام داده اید را میخواهد . پس از وارد کردن شماره موبایل در صورت درست بودن شماره - دستگاه از شما میخواهد کارت جدید را نزدیک کنید و چنانچه کارت تکراری نباشد در سیستم شما اضافه خواهد شد توجه داشته باشید باید از طریق حساب کاربری خود این کارت را فعال نمائید ( از طریق سایت یا نرم افزار نصب شده در تلفن همراه شما ) . برای هر حساب اتصال دو کارت رایگان و به ازای هر کارت اضافه 2000 تومان از حساب شما کسر خواهد شد .

  • چگونه کارت خود را شارژ کنیم و آیا باید هر کارت جدا شارژ شود ؟

    اصولا شارژ هر حساب کابری ماهیانه می باشد و این مبلغ با تصمیم گیری مدیریت ساختمان و اعضا هیئت مدیره تعیین میشود و نت سیتی در این باره اختیاری ندارد . ولی به ازای هر آپارتمان یک کد کاربری داده خواهد شد که سرپرست خانواده میتواند هر تعداد کارت که مورد نیاز میباشد را به سیستم معرفی کند . ( مثلا برای تک تک اعضای خانواده ) برای شارژ هم میتوانید از طریق حساب کاربری و درگاه انلاین مبلغ مورد نظر خود را به سیستم اضافه نمائید .

  • چنانچه مهمان داشته باشیم تکلیف چیست ؟

    نت سیتی برای این قسمت هم فکر کرده است . شما میتوانید از طریق سایت یا نرم افزار نصب شده تولید کد مهمان 24 ساعته کنید و آن کد راز طریق پیامک و یا شبکه های اجتماعی به مهمان خود تحویل دهید و هر زمان نیاز بود کد را حذف و یا مدیریت کنید . ناگفته نماند شما بدون داشتن .کارت هوشمند نیاز میتوانید از این کد به صورت دائم استفاده کنید ولی هر روز باید کد تولید نمائید

  • ما دو آسانسور داریم . آیا برای هرکدم باید یک کارت جداگانه داشت ؟

    خیر . آپارتمانهای یک مجوعه در یک گروه قرار دارند و با همان کارتیکه ثبت نموده اید میتوانید از سایرآسانسوهای مجموعه استفاده کنید

  • آیا میتوانیم کارت را به صورت اشتراکی استفاده کنیم ؟

    بله میتوانید ولی در جریان باشید تمام ورود و خروجیها به نام دارنده کارت ثبت خواهد شد و در زمان اتفاق شما پاسخگوی مستقیم می باشید . در ضمن حتی اگر کسی از آسانسورها هم استفاده نکند باز هم به میزان تعیین شده ماهیانه به ساختمان بدهکار خواهد شد .

  • مبالغ دریافت شده به چه حسابی واریز میشود ؟

    تمامی مبالغ به حساب مدیریت ساختمان و یا حساب ساختمان و یا هر حسابی که هیئت مدیره ثبت نموده اند واریز خواهد شد و شرکت نت سیتی هیچ دخل و تصرف و حتی تصمیم گیری روی نحوه خرج کرد هزینه و ... روی مبالغ نخواهد داشت و فقط طبق قرار داد هزینه های پشتیبانی را دریافت خواهد کرد

  • آیا ساکنین میتوانند عملکرد مدیریت را رصد کنند ؟

    صد در صد . این یکی از امکانات این سیستم می باشد .تمامی ساکنین میتوانند تمام عملکرد را با جزئیات مشاهده نمایند و همچنین میتوانندسیستم بده کاری و بستانکاری همسایه ها را نیز مشاهده نماید . این سیستم تقریبا حسابداری ساختمان شما را به عهده خواهد گرفت

  • منظور از حسابداری ساختمان شما را به عهده خوهد گرفت چیست ؟

    مدیر میتواند تمام هزینه ها را ثبت و مدیریت کند به عنوان مثال هزینه های ثابت مثل شارژ آسانسور - شارژ نت سیتی - حقوق پرسنل - آب و بر ق و گاز و ... و همچنین هزینه های پیش بینی نشده مثل تعمیرات - خرابی های ناخواسته و ... همچنین مدیر میتواند یک یا چند نفر از ساکنین را بابت هزینه های وارده و یا خسارات وارد شده از طرف ایشان بده کار و فاکتور صادر نماید و ...

  • تماس اضطراری یعنی چی ؟

    با توجه به اینکه امکان خرابی آسانسور وجود دارد و برای امداد رسانی نیاز به تماس با اطرافیان میباشید و اصولا موبایل در آسانسور به خوبی آنتن نمیدهد . نت سیتی امکان تماس هوشمند را در این سیستم پیاده سازی نموده است . چنانچه داخل آسانسور بودید و آسانسور خراب شد فقط کافیست شماره ۱۱۲ را شماره گیری نمائید . سیستم ابتدا به شماره های ثبت شده شما داخل پنل کاربریتان و همچنین مدیریت ساختمان یا نگهبان تماس میگیرد ( پیامک هم ارسال میکند ) و وضعیت خرابی را اعلام میکند . چنانچه امداد محلی طی ۵ دقیقه به کمک شما نرسید دستگاه اتوماتیک به ۱۲۵ تماس میگیرد و شما میتوانید از طریق دستگاه با اپراتور ۱۲۵ مکالمه نمائید .

  • نصب نت سیتی چقدر زمان میبرد ؟

    چنانچه نت سیتی در شهر شما نماینده داشته باشد پس از تکمیل مدارک و قرار داد نهایت ۳ روزه انجام خواهد شد . در غیر اینصورت شاید تا ۱۵ روز کاری زمان نیاز داشته باشیم

با ما تماس بگیرید

آیا سوالی دارید؟

faq-contact